A new week

Hejhejhej! Sorry för att jag inte uppdaterat något tidigare, men nu ska jag gå igenom min dag lite snabbt. Började som vanligt med skolan som jag slutade från vid två. Gick då på stan och letade efter en present till min brorsa som fyller 18 imorgon!! Hittade en och fortsatte därefter till donken där jag köpte mat. Var inte nådigt hungrig när jag äntligen fick äta vid kl 16 efter att ha gått runt med enbart en macka i magen.

Fick skjuts av snälla pappsen till stallet. Klappade lite på Amir och mutade lillhunden Nikita med skinka så att hon skulle underhålla mig med lite trix. När pappa slutat jobbet kom han och hämtade mig sedan fick jag övningsköra in till stan för att hämta min brorsa. Var minst sagt spännande, men gick väl helt okej ändå (om man bortser från panikattackerna).

     Mamma är med Benny på trav i Övik nu. Håll tummarna för dom! :)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0