now it's time to smash that

Ligger i sängen och försöker få upp lite värme. Seriöst, hur kallt är det ute? -13? Sjukaste! Höll på frysa fötterna av mig när jag red Amir. Han fick ett skrittpass på banan, 40 minuter, och vet ni vad? Jag åkte av, haha!

Såhär var det, jag skrittade över en bom som låg lite under snön och när han tog i den lite så den rörde sig vart han rädd och jätte fjantig för den. När jag red mot den än en gång protesterade han med små stegringar innan han tillslut kom över bommen genom att göra ett jättehopp och lite åt sidan så jag inte hängde med (red barbacka as usual)..

                                           Min knasponny..♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0