första advent

Fick skjuts av Sofia och hennes kille Jake till mormor så nu sitter jag här, mätt och belåten efter en lite senare middag. Idag har jag väl inte gjort något speciellt förutom att ha varit ute och ridit tillsammans med Sofia och Vickan. Kallt, men trevligt. Efter ridturen drog jag och Sofia hem och degade hos henne.

Skulle ju egentligen tränat ikväll, men min tränare hade fått förhinder som nog skulle ta sin tid så träningen fick då ställas in. Amir fick en vilodag, men imorgon får han komma ut och röra på sig. 

                             Förresten, första advent idag ju, mys♥


                                                   


Kommentarer
Postat av: Charlotte

GG grejerna är sålda, men martingalen är till salu fortarande! så den är din om du vill ha den :D

2010-11-29 @ 11:19:46
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0