Utgång

Hinner inte skriva så mycket för jag ska snart dra till gymmet och träffa Jacce & Robin. Jag ska inte gymma, ska bara snacka om lite grejer. Men nu ska jag försöka ta dagen lite kort.

Jag var ju ledig idag så jag åkte med pappa på morgonen till stallet. Red ut barbacka i skogen, alla gångarter. Amir var pigg och glad, men lyssnade väldigt bra. Han blev pigg i galoppen så jag gjorde några halter, backa och fatta ny galopp. Så efter en stund lugnade han ner sig.

När jag ridit blev det iväg till travet. Ewelinas häst Ceazar startade. Det blev inga prispengar, men han gick jätte bra ändå. Han sprang fortare än han någonsin gjort förut på tävling, alltså ett nytt rekord.

Bjuder på en bild på mig & Safari.

Nu ska jag börja göra mig klar för utgång! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0