Tävling

Sorry för sen uppdatering

Jag är hos Sofia och vi ska snart dra ut med några och lira fotboll, får väl se hur det går.. Jag ska sova hos Sofia och imorgon blir det upp tidigt för det är klubbis på Hippo. Sofia ska tävla en LB och nu är det helt plötsligt bestämt att jag ska tävla en LC med Lillen :o

Var ute och red Lillen idag och Sofia red Bella. Det var pigga och busiga hästar, men dom skötte sig helt okej ändå. Lillen gjorde även en bock när jag fattade galopp, busponny! Vi träffade på en snubbe med rullskridskor och då sa han:
- Vilka fina hästar!

Jag var ju tvungen att vara lite trevlig tillbaka så svaret blev:
- Tack. Fina rullskridskor!

Nu ska jag byta om och sedan blir det utgång! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha, skönt svarat ;)

2010-05-06 @ 13:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0