Life is good

God morgon/ God dag! Vaknade för en timme sedan och har bara chillat och kollat på Shane Dawson videos på youtube. Han är grym!

Vädret är strålande och ni undrar kanske varför jag inte är i skolan nu? Det är för att vi har elevensval vecka och då fick jag välja att vara i stallet. Så snart ska jag gå och packa lite kläder för jag ska sova hos Sofia inatt och det blir även att köra in till stan med moppen.

Mamma har ringt veterinären på morgonen och som jag trodde och hade hoppats på så fick Amir en tid redan idag. Han ska kollas efter kl 18.00. När jag kommer in till stan åker jag direkt till stallet och låter Amir komma ut och röra på sig. Bloggar senare ikväll! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Emil

Shan dawson? Ray william johnson ska det va! =)

2010-05-18 @ 18:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0