Hemma

Har hunnit vara hemma ett tag nu efter att ha varit i stan hela dagen. Dagen började med att jag följde med fia till vårdcentralen. När vi kom tillbaka hem till henne kom mamma och hämtade mig. Amir fick komma ut i skogen idag. Red 40 minuter, ganska lugnt för det var riktigt varmt ute. Värsta sommarvädret!! Efter ridturen duschade jag och shamponerade in Amir så han blev riktigt ren och fin. Sedan klippte jag manen och flätade svansen. Så nu är han redo för tävling ;)


Nu ska jag äta. Berättar mer om dagen senare! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

SV: Tack :D

2010-05-14 @ 19:21:20
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är hur fin som helst:)

du skriver om bra saker och skriver på ett bra sett!

+ att du har jätte fin häst:) puss!

2010-05-14 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0