Bus billy

Hej!
Jag är hos Sofia och vi har just käkat middag. Hennes lilla valp Billy är hur söt som helst så han får all vår uppmärksamhet!

Är han inte för söt?

Kan ju berätta lite kort om ridningen idag. Red ett dressyrpass på banan och från början var han lite spänd, men efter lite volter, serpentiner, öppna/sluta och skänkelvikning så blev han mjuk och avslappnad. Red ca en timme och Amir var så duktig så.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske drar ut och åker bil. Jake har skaffat en BMW och vi åkte tidigare idag, pretty nice säger jag bara! Vet inte om jag bloggar mer idag, annars hörs vi imorgon! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att Billy får så mycket uppmärksamhet

2010-05-15 @ 21:03:46
URL: http://kajsaochganget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0