aj på myggbettet

Auch, har fått två feta myggbett på ena benet! Jag är med Sofia och vi har just kommit tillbaka efter att ha varit och ätit på donken. Vi fick vänta ca 20 minuter innan vi fick maten, sedan var det slut på kolsyra så vi fick typ saft istället för dricka. Inte ok! Men hungriga matvrak som vi var så slängde vi i oss allt ändå.

Innan vi åt gick vi runt på strömpilen och kollade i lite affärer. Har nog hittat klänningen jag ska ha på avslutningskvällen! Hittade även en söt klänning och jag la undan båda två.

Anna har Amir idag så jag var bara i stallet en sväng och klappade på honom och fyllde vatten. Nu ska jag och fia iväg till hennes stall. Hon ska rida Bella och imorgon ska dom tävla. Spännande!

Nu ska vi bege oss till stallet. Have a lovely evening! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Angelica

Donken på Strömpilen är kända för att vara långsammast i hela vida världen. Sjukt dåligt!!

2010-05-21 @ 11:19:03
URL: http://theangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0