Onsdag

Hej! Jag har just ätit middag och ska snart börja med läxorna. Jag slutade runt halv två idag och då gick jag och Jacce iväg till ICA och väntade på bussen som kom ca 14.15. I bussen träffade jag på en kille som heter Jocke och det var kul, länge sen jag var med honom så det var roligt att se honom igen.

När jag kom in till stan hämtade mamma mig vid busshållplatsen. När jag kom till stallet gjorde jag iordning busen Amir och med busen menar jag att han hittat på bus idag som att hoppa ut ur hagen.

Ja iaf så red jag ut i skogen barbacka. Lät honom bara trava en mini bit, annars skrittade jag bara och jobbade honom, ställde honom åt höger&vänster och han var riktigt mjuk och fin.

Nu blir det att plugga, pusss/emma

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; förlåt jag inte har svarat på din kommentar, men ja har haft blogg paus, men hur äre med dig ? =) kram

2010-03-03 @ 20:44:00
URL: http://amandatiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0