Första gången någonsin

Hej! Jag har nyss ätit middag, fick bli nudlar. Jag gick i skolan till 13.40 idag och sedan for jag till stallet. Amir fick prova sin nya grimma men den var för liten!!! Pappa ska till Sundsvall snart så jag for väl se om jag hänger med och byter den.

Iallafall så blev det en barbacka tur i skogen och en grej hände som aldrig hänt förut - jag ramlade av Amir! Det var så här, han var väldigt peppad och så gjorde jag halt, sedan när jag tryckte på honom för att han skulle gå framåt så reste han sig rätt upp. Jag gled av och landade på fötterna och sedan kollade han på mig som "Vad gör du där nere?". Men han är söt, pigg och glad. Det finns inget ont i honom :)

Nu ska jag plugga NO. Prov imorgon! pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0