Tävlingsresultat dag2

Hej! Var klar på tävlingen runt klockan tolv, men ska ta och berätta nu!

I LC:n gick han riktigt bra. Han lyssnade framåt och kändes finfin. Vi blev felfria och rundan räckte till en tredje plats!
       
I LB:n tittade han på lite grejer runtom när jag styrde mot första hindret så han petade det, men det gör ingenting för han kändes jätte fin! Haha + att vi travade in i kombinationen :o Jag hade sagt tidigare till en att jag kanske skulle trava in i kombinationen så vi inte kom för fort in, men det var då menat på skämt!

Mamma filmade så jag ska fixa filmerna och lägga ut senare + att jag har massa bilder att bjuda på. :) pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis igen, ni är så duktiga!!

2010-06-07 @ 17:01:11
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0