So summerstyle

Mmm, jordgubbar är ju bara so summerstyle! Åt en skål med flingor och skivade jordgubbar. Använde Strawberry slicer'n och den får helt klart godkänt!

Vädret här är riktigt härligt och nu har jag värsta sommarfeelingen. Känslan blir inte sämre av att mamma gör pannkakor. Bjuder på en mysig bild som Amirs gamla ägare skickade tidigare.
        
Idag fick ponnyn komma ut i skogen. Märkte att han tassade fram lite, men han skoddes nyligen och då hade hovslagaren råkat ta lite för mycket så det är nog därför. Så jag red på en stor åker som han fick jogga på. Han var pigg och glad och jag brydde mig inte så mycket om formen, men stundvis gick han ändå fint.

Såg även när jag kom till stallet att Amir fått en riktig sommar mage! Men det gör ingenting, bara mer att älska!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Haha det där är jag på Amir ;) Kul att jag hittade din blogg och får se att min gamla guldklimp har det bra!

2010-08-14 @ 11:38:21
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0