Påväg mot Finland

Åker nu bil med Seppo och Ewelina. Vi har varit på travet i Boden, men nu är vi påväg till Frasses för en sen middag. Därefter bär det av mot Finland, Rovaniemi! Kan ju ta och berätta om tävlingen lite snabbt. I LC:n gick man först in och hoppade grunden och blev man felfri fick man sen komma in och hoppa omhoppning. Jag blev felfri i grunden, men petade ner tredje hindret i omhoppningen. Det var verkligen världens minsta pet. Bommen ramlade ner på ena sidan! Hade jag blivit felfri hade jag kommit 2a! : D Red sedan LB och då var jag för mesig mot andra hindret så det blev ett stopp. Annars gick det jätte bra. Är verkligen nöjd över dagen även fast det blev lite fel. Så nu vet ni. Kommer lägga ut filmer när jag kommer hem. Alltså om ca en vecka. pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0