Night

Nu har vi bastat + duschat. Det är bara jag som är uppe eftersom Ewelina och Seppo gick och la sig för en liten stund sedan.

Efter middagen drog vi ut med fyrhjulingen. Seppo körde, jag och Ewelina åkte och hundarna sprang bakom för att få göra av med lite energi. När vi varit ute ett tag med hundarna for vi hem och lämnade dom, sedan fortsatte vi långt ut i de finska skogarna. Riktigt fint var det och Seppo visade ett hus som var byggt för flera miljoner, men bygget hade fått läggas ner när huset var halvfärdigt pga att det lutade några cm! Så ingen bodde där, men det måste ju ha känts riktigt surt. De hade även byggt så de hade fyra garage!

När vi kom hem igen chillade vi bara och Seppo fick igång min systemkamera så nu blir det till att bjuda på lite bilder från idag!

Jag stod för matlagningen!


Det blev köttfärssås & makaroner. Easy cake!


Söta Aku!


Knasiga Jussi!

Så här har ni lite utav min dag i text & bilder. God natt/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0