Första doppet

Nu ska jag berätta lite om min dag. Fick rida Silver och han skulle galopptränas så då gjordes det, sedan fick han svalka sig lite då jag skrittade ner till stranden och lät honom plumsa på en stund.

Efter ridningen hämtade vi hundarna och for ut en sväng med fyrhjulingen. När dom fått lite motion fortsatte vi hemåt för att byta om till bakläder. Vi åkte ner till stranden igen och så tog jag och Seppo oss ett dopp. Kallt var det, men vi badade på kvällen så solen hade börjat försvinna.

Jag är väldigt trött nu. Ska gå och borsta tänderna snart. Klockan här i Finland går förresten en timme före så nu är klockan snart 02.00 här. Goodnight/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0