trevligheter

Hej! Uppdateringen har varit rätt kass pga att jag gjort mycket annat.

Igår kom Bone + Jake och hämtade mig och Sofia och då drog vi till stan. När vi kom in till stan åkte vi först och handlade, sedan for vi hem till Bone där det bjöds på tacos. När vi var mätta och belåtna efter en god middag satte vi oss i bilen för att ta en runda på stan. Det var ganska dött så vi for hem till Bone igen och såg på film. När vi sett filmen blev det en sväng till på stan innan vi blev hem skjutsade. Vi sov hemma hos Sofia i stan, men nu är vi tillbaka i hennes stuga. 

            
Bjuder på denna bild då jag och Sofia märkt att hennes mamma gillar att ta bilder från min blogg och lägga ut på facebook, sååå... Här har du Anna Lena!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0