Svensk sommar

Ligger i sängen med mjukisbyxor och tjocktröja och ute regnar det. Svensk sommar..? Iallafall så har jag och Sofia hunnit vara hem till mig och ätit middag. Efter middagen när jag gick och öppnade min garderob för att ta ett par ridstrumpor fick jag syn på några gamla plagg som mamma hittat i förrådet. Här har ni ett av plaggen:
                
- I'm just saying....... OMG!!!

Som jag skrev så är det skit väder ute så vi har inte ridit än. Får väl se om vädret blir bättre, annars får dom nog vila. Hade ju tänkt rida igenom Amir idag så jag hoppas på att det klarnar upp.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha det sjuka är att det ser ut som nåt kissie sku kunna gå med! Haha

2010-07-25 @ 20:33:37
Postat av: M

Det är ju faktiskt en pyjamas. 30 år gammal.

2010-07-25 @ 20:44:16
Postat av: fifi

det går ju i arv emma,bara att börja användas ;)

2010-07-26 @ 02:12:46
Postat av: mammi

Är det Monkans gamla "skinn" som ni hittat från unga dar?

2010-07-26 @ 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0