Resultat

Hej, kom hem för ett tag sedan. Har hunnit byta om och ätit lite melon. Ska snart gå och se Falsterbo Horse Show, men innan har jag tänkt berätta om tävlingen.

LC - Amir kändes riktigt fin och lyssnade bra, men jag fick ett nerslag på näst sista hindret i grunden då det var en linje och jag bestämde mig inte om jag skulle rida på eller ta igen honom så det blev bara ett mellanting så då tog han med sig bommen med bakbenen.

LB - Fick ett stopp på tredje hindret. Det var också på en linje och avståndet vart knas + att det var ett titthinder så då ville han inte vara lika shysst som han brukar. Tog om det och då hoppade han. Resten av banan kändes han jättefin!

Även fast jag inte vart felfri i någon av klasserna är jag nöjd över dagen. Det var riktigt varmt, men Amir kämpade på bra ändå. ♥ Ska se tv nu. Lägger ut film senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0