Long nails

Nu står ponnyn på teg igen och han kommer nog sova som en stock inatt nu när han får sova inne. Det blev ett himla gnäggande också när han skulle hälsa på alla kompisar.

Nu till annat, jag försöker att alltid ha nagellack för att mina naglar är så svaga, men nu måste jag ta och leta fram aceton för jag har typ 15 lager och det är väldigt ojämnt, helt enkelt inte fint. Men sedan blir det på med något nytt. Jag ska verkligen försöka sköta mina naglar nu, fila och måla, för det är sååå snyggt med långa naglar!
             

Kommentarer
Postat av: Isabel & Caroline

Sv; Åh tack! :D du rider med ser jag!? :)

2010-07-27 @ 18:45:14
URL: http://sistersofgothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0