Sleepover

Gokväll! Jag skulle egentligen hem ikväll, men pappa glömde hämta upp mig när han for igenom hörnefors så det blir att sova hos Willy. Jag hoppas vi somnar i tid så jag inte är helt borta i huvet imorgon!

Men iaf, efter middagen var vi bjudna hem till Tove. Hon fyller 16 år idag.

Så hemma hos henne blev det att fika en bit tårta, sedan begav vi oss till UG. Vi kom dit bara ett litet tag innan stängningsdags så det blev att vara där den sista tiden, alltså ungefär 20 minuter. När vi skulle hem fick vi skjuts, skönt! För det är ju allt annat än varmt ute.
Men nu ska vi dra igång en film och sedan få några timmars sömn, förhoppningsvis.. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: simone

Det lät som en mysig dag det :)

2010-01-29 @ 10:40:21
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag känner mig så ledsen och ensam

om du läser mitt inlägg förstår du :/

2010-01-29 @ 19:01:13
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: guess who

haha vi somna tidigt egd ;D

2010-01-29 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0