Oh happy day

Hej! Här är det snöstorm så idag fick jag åka hem med tidiga bussen, alltså jag behövde inte gå hela dagen :D Så det kändes riktigt skönt att få sluta två istället för halv fyra.
Jag hade ju NO prov idag och jag är rätt nöjd ändå. Ganska säker på att det blir ett G iaf ;) men bara för att jag skrev detta så blir det väl IG.....

Jag sitter nu och lyssnar på CK's Showen är mitt liv. Började lyssna på hans låtar för flera år sedan. Men igår hittade jag låtarna igen så nu sitter jag och dunkar ;) ;)

Rå skön snubbe!!!

Nu ska jag bänka mig framför tv:n ett tag. Det är ju top model på 3an!
Hoppas ni haft en bra dag så här långt. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



tack så mkt..va snällt sagt:d hehe..

allt väl?:D

Hoppas du har haft en bra dag trots det är snöstorm:)

2010-01-27 @ 20:11:21
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0