Mörkt ute

Nu är det ingen solig söndag längre för nu har mörkret smygit sig på.. Längtar till sommaren, inte bara för värmen utan för att det knappt blir mörkt på nätterna. Älskar när man är ute mitt i natten och det fortfarande är ljust, bara mysigt. Sommarnätter in my <3

Denna dag kan man verkligen kalla chill dag. Förutom att jag var hos Sofia på morgonen och varit i stallet har jag bara varit hemma och sett på tv eller suttit framför datorn. Har även ätit ben&jerrys, hihi.
Jag trodde att vi började skolan imorgon, men fick höra att vi började på tisdag. AWESOMENESS!


Victoria och jag! Åh, saknar verkligen mina babes från klassen!
Men vi syns på tisdag och det kommer bli awesome, som alltid! Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting ;) pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0