Lovely Lördag

Idag är det lördag, looovely! Men tyvärr kan jag inte säga detsamma om vädret. Kallt och snöar en massa, brrr! Men det är bara att klä på sig och gilla läget för hunden vill ut och busa.

Jag for till stallet på morgonen. När jag tog in Amir från hagen och släppte in honom i boxen halkade han till och lyckades trampa sig lite just ovanför hoven på ett bakben. Han blödde lite, men som tur var så var det bara ett litet skrubbsår. Iaf, när jag hade borstat honom så blev det en barbacka tur i skogen. Han var lite fjantig för snöklumpar, men skötte sig ändå bra och var mjuk och fin. Det blev bara att skritta och när vi var tillbaka i stallet fick han ett äpple och gå ut i hagen igen.

Nu är jag bara hemma och chillar. Planerna för ikväll är att kanske dra till Hörnefors, ser väl hur det blir :) Hoppas ni får en lovely lördag! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0