Hos Sofia

Hej Allihopa! Jag är hos Sofia och vi har just ätit middag. Innan vi åt började vi se Harry Potter och ska snart fortsätta titta.

FUTTE

Inatt sov jag ju hos Ewelina. Jag drog till stallet på morgonen. Red ett tag på Camillas ridbana. Gjorde lite volter, tempoväxlingar och mjukgörande övningar. Tyckte han gick helt okej i början, typ som han brukar, men efter ett tag gick han hur fint som helst!!! Den stunden jag tyckte han gick okej från början var ingenting i jämförelse med hur han gick sen. Han gick i en stadig form, lugnt tempo och lyssnade super bra. I galoppen var han också riktigt fin. Red inte så länge, kanske 30-40min, slutade när han gick så bra.

LILLEN


Efter stallet drog jag till Sofia, eller till hennes stall. Hon red för en dressyrtränare som heter Helena Soos (bästa dressyrtränar!!!) och det såg bara fint ut.
Efter stallet har vi bara varit hemma hos fia och knaprat i oss godis och chillat framför datorn.
Och det ska vi fortsätta med ;) pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0