Hoppträning

Ewe är i duschen nu så då passar jag på att berätta om hoppträningen som var i onsdags.
Jag tränade för en som heter Frida Rännar. Har aldrig tränat för henne förut, men hon ska iaf bli min nya hopptränare och det känns jätte bra för träningen kändes verkligen super!

Vi gjorde lite olika övningar, hoppade studs, hopp på volt, kombinationer. Vi satte tillslut ihop allt till en bana och hindrena var som högst en meter. Han kändes lugn och fin och lyssnade bra. När vi hoppade bana kändes det bra. Tog om det sista en gång, alltså kombinationen, för den blev lite vinglig, men andra gången gick det bra.

Frida hade tydligen sett mig hoppa Amir förut och tyckte att jag hade börjat hitta honom riktigt bra nu.


Ritade upp banan, hoppas ni förstår.
Nu har Ewe duschat och jag ska göra två inbakade flätor på henne sedan ska vi gå och äta på donken.
pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0