God Morgon

Hoppas ni sovit/sover gott. Jag har just vaknat. Är ganska trött så jag ska lägga mig och se på tv så att jag förhoppningsvis vaknar till lite.
Som jag skrev igår så ska Amirs gamla ägare Matilda & Jasmine komma hit idag och sova över.
Dom kommer från Härnösand och vi ska mötas upp i stan. Matilda sa att dom skulle ta med sig tolkgrejer så vi kan tolka bakom Amir, men som den lilla fegis man är så får jag väl se om jag vågar!


Bjuder på en bild från en skoldag då jag var målad till kissekatt av Josse!
Aja, nu blir det tv:n. Hoppas ni får en härlig söndag! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: eantonia

svar: jaha, ja konstigt att man missat den då fast den varit ute så länge.



tack så mycket, ska göra mitt bästa med det;)

2010-01-03 @ 15:02:06
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: eantonia

från Härnösand? fråga dom om dom känner till den där båten som körde (typ ifjol eller nåt) över till en liten stad i Finalnd som heter Kaskö:) (Kaskinen på finska)

Där bor nämligen jaag! =)

2010-01-03 @ 15:04:13
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0