Go kväll!

Hoppas ni haft en härlig söndag. Min har då varit lugn och skön.
Idag när jag red började jag med att vara på ridbanan. Det var inte plogat så jag red upp en volt och höll mig på den. Började med att ställa honom inåt/utåt i skritt och fortsatte sedan med det i trav. När han började bli mjuk red jag ut från banan och lät honom galoppera lite i skogen. Trodde faktiskt han skulle bli riktigt pigg, men han var faktiskt väldigt lugn och lyssnade bra!
Efter ridturen blev det som vanligt några morötter och sedan ut i hagen igen.

Jag hade tänkt bjuda på några Daniel Svensson träningsbilder som jag fick idag, men det funkar inte att ladda upp bilder just nu så jag får spara det till imorgon.

Men nu ska jag slita mig från datorn och börja dra mig mot sängen. Godnatt/emma

Kommentarer
Postat av: Danielle

sv: brukar använda olika, blandannat dem som finns på bilden jag la upp ;>

2010-02-01 @ 06:01:38
URL: http://daniellesoling.blogg.se/
Postat av: Simone

Hej gumman! vad har du för dig?

2010-02-01 @ 12:56:35
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha prata i tele till 2 är epic

2010-02-01 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0