Dagisbarn

God morgon! Idag är jag på mammas jobb, alltså på ett dagis. Jag är ledig från skolan idag för nån gång runt kl 11.00 så ska jag till sjukhuset. Jag ska på återbesök för att jag tidigare opererat mig i tandköttet för att ta bort en cysta (rätta mig om jag har fel), men jag tror att det var så att om man har en cysta så har man alltså ett tomrum som är vätskefyllt och då måste man gå in och operera för att den inte ska bli större.

Men förra gången jag var på återbesök hade det inte läkt lika mycket som läkarna tänkt och dom tyckte det såg ut som att det hade kommit tillbaka lite. Jag hoppas verkligen att det inte kommit/kommer tillbaka för jag vill inte se ut som en hamster igen!!

Aja, hoppas ni får en bra dag! Wish me luck! pusss/emma

*Btw, jag ska skriva om gårdagens hoppträning senare idag!

Kommentarer
Postat av: Simone

sV: Tack Emma! vad snäll du är :)

2010-01-18 @ 15:05:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0