2010

Hej folket, hoppas ni mår bra idag! Detta inlägg är det första för 2010!
Jag är väldigt trött idag pga att det inte blev så mycket sömn hos Willy. Sov ungefär en halvtimme.
Jag är hos Sofia nu och jag blev lite piggare efter att vi somnade i hennes säng. Men Lina ringde och väckte oss för att vi skulle åka med henne till stallet. Och vi har precis kommit hem från stallet nu.

Kvällen gick inte helt enligt planerna igår. Jag skulle ju ta bussen till hörnefors som gick 22.00, men det kom aldrig någon buss när jag stod och väntade på stationen så då var Willy jätte snäll och fixade så att jag fick åka taxi (hans pappas) till hörnefors.
När jag stod och väntade på taxin kom det fram en läskig snubbe:
Han - Hej, vad heter du?
Jag - "Linda"
Han - Vart bor du?
Jag - "Haga"
Han - Jaså, vart ska du ikväll då?
Jag - Ska va med kompisar.
Han - Hur kommer du dit då?
Jag - Taxi..
Han - Jaha, är du rik?
Jag - Haha, nej.
*Taxin kommer så jag går ut från stationen*
Han - HÄLSA MAMMA!

Han höll även i en ölburk i handen som han lutade så det rann ut öl på golvet.. Mysig snubbe.


Men kvällen i Hörnefors var iaf super! Vi gick hem till Sebbe och sköt raketer och hängde där ett tag sedan gick vi vidare till en som heter Jimmy och sa hej. När klockan var runt 05.30 kom jag och Willy hem. Vi satte igång en skräckis, men hängde inte med så bra, som vanligt haha. Sen somnade jag en halvtimme innan mamma ringde och väckte mig.
Men nyår var helt okej och idag fyller Willy 16år så Grattis till honom!!
Nu blir det chill time för mig och Sofia! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: eantonia

lite läskigt när de bara kmr fram till en sådär;O

svar: haha, ja han gör ju det så bra också;D

2010-01-01 @ 20:58:21
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: vicky

SV: hihi du är också fin min gulleplutt <3

2010-01-02 @ 16:13:31
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/
Postat av: viccy

va kan ni ha gjort isf för skräck filmen då ;)?

2010-01-02 @ 17:56:46
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0