Sunny saturday

God dag! Hoppas ni fått en bra start på dagen, min har varit toppen så här långt. Mamma hämtade mig hos fia på morgonen och då for jag till stallet och red ut i skogen. Amir var pigg och glad och var till en början lugn i galoppen, men sen blev han rätt stark och ville öka. Så jag fick kämpa på ett tag innan han tillslut lugnade ner sig.
Vädret är super härligt idag så det var mys att rida, men bra väder har även sina nackdelar för då är det massa folk ute och går och kan även ha med sig hundar och då blir Amir spänd och kan inte slappna av. Idag var just en sån dag då vi stötte på massa folk så Amir blev stirrig och spänd. Så han hade kunnat gå bättre idag än vad han gjorde. 


Men han var iaf lika söt som vanligt =)
Imorgon är det hoppträning, det är taggat! Vad händer för er idag? pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0