Onsdagen drar sig mot sitt slut

.. så jag får väl börja med att säga God Kväll!
Jag har jobbat på med SO:n, men har fortfarande kvar jobb att göra. Men det fortsätter jag med imorgon! :)

För ett tag sen kom pappa med en kopp varmvatten och citron. Han har tänkt "rena sig" och tycker att jag också ska prova. Då ska man t.ex. inte äta rött kött, inga mjölkprodukter, inte dricka kolsyrade drycker, ingen alkohol, inte röka(inte för att någon av oss gör det) mm.. Men jag får se hur länge "renandet" kommer hålla på. Alltid när pappa hör sånt som ska vara bra för kroppen så ska han prova, men det brukar dock inte hålla i sig så länge.
Men denna gång kanske blir ett undantag?;) får väl bara vänta och se.

Jag kommer nog inte hålla mig till "renandet", skulle vara svårt att leva utan 
                                                    coca cola<3
                                   
                            Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt/emma

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vad mycket snö det är ute nu! Det var en stor snöstorm igår. Är det lika mycket snö hos dig?

2010-02-04 @ 21:22:26
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0