Jag lever

Hej! Sorry för att jag inte uppdaterat tidigare. Mamma hämtade mig hos Willy 08.30 och då for vi iväg till stallet. Jag fixade i stallet, sedan for jag, mamma och Janne iväg och gjorde en sak som jag tyvärr inte kan berätta om än. När vi var tillbaka i stallet igen tog jag in fina Amir och gjorde iordning honom. Det blev en ridtur ut i skogen och Amir var pigg och glad, as usual.. Han var rätt lugn i traven, gjorde lite tempoväxlingar, men i galoppen blev han pigg och stark så jag fick göra några halter och fatta ny galopp. Men han blev lite lugnare efter en stund.
Det blev ett ganska lugnt ridpass idag för imorgon är det banträning i stora ridhuset på hippo, kuuul!

Nu ska jag gå och leta reda på filmkameran och sätta den på laddning så att jag förhoppningsvis får några filmer från banträningen imorgon som jag kan lägga upp här ;) Vi hörs senare! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0