glass i stora lass

Heej! Jag sitter nu framför tv;n med laptopen i knät och äter glass. Mums! Vet att det är lite fel årstid, men glass är alltid gott ;)


Idag var det som vanligt skola. Jag hade muntligt nationella prov i svenska idag tillsammans med Amanda. Tror att det gick rätt bra. Sista lektionen hade vi SO och Maria var lika jobbig som vanligt. När vi slutade idag kl 13.40 stötte vi på rektorn vid skåpen och då bestämde jag, Amanda och Viccy och även kanske fler (?) att vi skulle prata med honom om Maria imorgon. 

Idag vilar Amir som vanligt så jag åkte direkt hem.
Jag bjuder på några bilder som jag tagit under dagen.

Jag fick en kortlek av Freddie så när jag åkte buss hem ville jag lägga ut korten och jag hade såklart inget bord så då fick Jacce ställa upp och vara ett.


Jag åkte epa med Jacce, Jesper & Freddie. Fick även prova styra lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0