Fredagkväll

Gokväll! Vad gör ni ikväll?
Själv håller jag på med SO:n , fortfarande!!! Är riktigt less, men jag är nog klar snart. Jag åt nyss ett granatäpple. Rekomenderar inte denna frukt om du har bråttom! Väldigt pillrigt att äta när man ska försöka fiska upp de små kärnorna. Men smaken är helt okej, inte den godaste frukt jag ätit, men helt okej.

Jag har egentligen inte gjort nåt speciellt idag. Har mest suttit vid datorn och lyssnat på musik, chattat och jobbat på med SO:n. Så har min dag sett ut. Hoppas eran varit lite mer händelserik och inte lika tråkig som min. Fast det är ju klart, sällan man har kul när man är sjuk.

Jag och mamma pratar om bilden ovan:
Jag- Haha fin bild va? Killarna är bara liite längre än mig.
Mamma- Jaha!! Står du upp?!

Hoppas ni har en härlig kväll! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0