Första dagen av tävlingen

är nu avklarad och jag är nöjd över hur det har gått. Trots att jag klantade mig lite..
LD
LD:n var bara som en clearround så det var alltså ingen omhoppning. Men jag råkade iaf klanta mig lite, för jag red förbi starten, men det tänkte jag inte på så jag gjorde en volt och korsade alltså mitt spår så jag fick 4 fel. Sedan var jag inte riktigt med och Amir var lite spänd så det blev ett stopp på 2an. Men resten av banan gick super bra.

LC
Det gick verkligen jätte bra. Han lyssnade och var väldigt taggad, och även jag var mer pepp. Så vi blev felfria och rundan räckte till en andra plats. Amir var så duktig :)

Jag lägger in film imorgon. Nu är jag hos Sofia och vi ska bara chilla och peppa morgondagens tävling! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0