Dagens ridtur

Hej! Skoldagen var väl helt okej. På SO:n var rektorn med och kollade hur lektionen gick. Maria var inte som hon brukade, men det förstod man att hon inte skulle vara heller. Hon var alltså snällare och inte lika dryg som hon brukar.
Vi slutade 12.00 idag pga att vi inte hade någon musik lektion. Så vid 12.10 tog jag bussen till stan och Amanda följde med mig till stallet. Jag red på banan och Amanda filmade lite.


Han blev rädd för nånting när jag galopperade så då blev han spänd och gick inte i en stadig form.


Men sen mjuknade han och jag är nöjd över ridpasset. Han var fin :)
Ikväll blir det Hörnefors, men nu ska jag se tv och chilla. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle kunna döda för att få så långt och tjockt hår som du har!



Hursomhelst, fina ni är, dock måste du sitta på rumpan i galoppen :P

2010-02-19 @ 18:32:07
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0