what a night this going to be

Käkade nyss en mumsig middag som bestod av grillad kyckling och pommes. Skulle egentligen ätit hos Willy ikväll då hans mamma ville bjuda mig på middag, men jag fick tyvärr stå över för jag har massor att göra ikväll. Ska bland annat baka julcupcakes och sandemanskaka. Även plugg ska göras och kläderna för julshowen måste jag bestämma mig om.

Berättar lite snabbt om dagens ridpass innan jag kör igång i köket. Amir fick komma ut i skogen, alla gångarter, 30 minuter. Blev ganska lugnt så han har krafter kvar till i helgen då det är både julshowsträning och själva julshowen. Be there ;)

                                   
Jag och lilla Kejsaren ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0