mobilblogg - hos evie

Helu sverige! Berättar lite kort om min dag då. Började med att dra på hästshopen med mamma och med mig därifrån följde en skitsnygg lamicell luva. Satt som handen i handsken på Amir! Longerade sen Amir både med lina och sen löslongering och han var pigg och glad, sprang runt och blåste upp sig. Efter stallet blev det stan med Sofia. Fullt med folk var det och vi gick runt där rätt länge utan att fastna för något så då drog vi hem. Hemma hos Sofia började fia efter ett tag bli väldigt hängig så jag valde då att fara så jag själv möjligen kan klara mig undan sjukan, sen är vi ju rätt tokiga när vi är med varandra så det var nog även bäst för fia.. ; ) när pappa kom och hämtade mig smsade Eve och frågade om jag ville komma. Har ju inte träffat henne på flera månader då hon varit i finland, så såklart ville jag de! Nu sitter jag här hos henne och vi gör väl inte så mycket mer än snackar och tar det lugnt. :) så så är det. Herrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0