i'm so starstruck

Okej, börjar väl med att gå igenom min dag innan jag börjar med massa annat onödigt babbel. Hade bageri idag, bakades lussebullar, pepparkakor och marsipanfigurerna doppades i choklad. Drog därefter till stallet. Red ut på Amir och lät honom mest trava på med mycket tempoväxlingar.

Red på graman och Amir var fin och avslappnad, till en början iallafall, för på hemvägen fick han för sig att det var något läskigt så han blev spänd som en fiolsträng och bara flög fram i traven, lyfte benen som att han skulle över en meter hög bom eller nåt.

Efter stallet drog jag till Amanda som var hos sin mamma i stan. Var där ett tag och bara chillade/snackade, sedan åkte jag med henne till Hörnefors och drog till Willy. Där var jag ett tag innan jag tillsist åkte med pappa hem, eller han åkte med mig. ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha cooling ;)

Jaa dom är såå söta!:]

2010-12-09 @ 08:18:49
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0