bananas are for monkeys

Käkade just en banan, tänkte ba om ni ville veta. Bortsett från det så känner jag stressen öka, är stressad över att få ihop alla grejer till julshowen i helgen,både till mig och hästen, är stressad över plugget, är stressad över att jag måste baka en massa inför julshowen, är stressad över att hinna träffa alla som vill ses, är stressad över julklappar och är stressad för att dagarna flyger iväg.

Men även fast jag känner denna ständiga stress för tillfället är jag ändå så himla glad. Jag kommer få göra mycket roligt den närmsta tiden, har en massa härligt folk omkring mig och jag hoppas bara att inget kommer och förstör något nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0