godmorgon, eller nåt

Eftersom att jag sov ca 3½ timme inatt somnade jag vid kl 12.00 idag och vaknade nyss. Hann vara i stallet med mamma på morgonen och Amir fick komma ut i skogen. Tränade tempoväxlingar i både trav och galopp och det är något som blir att fortsätta träna på då han tycker det är jobbigt att korta sig mycket.

Men han var iallafall pigg och glad idag. Ja juste, red även in på en gräsväg och fick syn på en buske mitt på vägen. Jag kollade underlaget både framför och bakom och sedan fick Amir hoppa över. Är rätt säker på att han tyckte det var lika roligt som jag :D

                               
Bild från stan med Amanda, hahaha!
           

Kommentarer
Postat av: amanda

vilka snyggingar!:]

2010-08-28 @ 19:35:13
URL: http://amandaolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0