almost 2 sunny

Har varit en riktigt varm dag idag, men kanske hellre det än regn.. Iallafall -

LD+5 - Amir kändes framåt och lyssnade bra, men det blev en rivning i grunden då han kom alldeles för nära. Känner att det bara var mitt fel då jag red iväg honom för mycket och samlade inte ihop honom mot hindren. Han räddade väldigt mycket och kändes fin.

LC+5 - Kändes betydligt tröttare, men kämpade på ändå. Jag tappade banan när jag skulle mot fyran så det blev en knasig sväng + travhopp, men han klarade det fint. Kom oss till omhoppning där jag än en gång red iväg honom så han blev flack. Näst sista rev han då han inte hann upp med bakbenen, sedan gjorde jag en alldeles för snäv sväng mot sista och jag rätade inte upp mig ordentligt så då blev det ett stopp.

Är väldigt nöjd över hästen då det bara var jag som klantade mig och Amir räddade flera gånger. Lägger nog upp film senare.
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0