Städning

Hej!
Jag kom hem för ungefär en timme sedan. Håller på städa, visst är jag duktig?;)

Skoldagen gick  rätt fort ändå. Hade fotboll på idrotten och jag är väldigt bollrädd när det kommer till fotbollar. Är sjukt rädd för att dom ska komma och träffa facet när dom kommer flygande, men rullar dom bara efter marken är det lugnt. Hade också muntligt nationella prov i matte, gick väl okej och hon sa att det blev ett G. Imorgon är det nationella prov skriftligt i matte. Ska plugga senare och träna på de grejer som går trögt.

Anna har som vanligt Amir på torsdagar, så idag blir det att vara hemma och plugga, chilla och gå igenom moppen och kolla så allt är som det ska så jag kan börja köra, yay!

Nu ska jag fortsätta dammsuga... pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0