Skärtorsdag

Hej! Jag sitter och lyssnar på Sara Bareilles - Love song. Länge sen jag hörde den, härlig låt.

Amir var väldigt fin idag. Han fick komma ut i skogen, ca 50 min, alla gångarter. Han var pigg i början, men blev lugn när han fick trava på i ett lugnt tempo och i galoppen höll han sig också lugn. Gjorde lite halter, backade honom så att han skulle lyssna ordentligt.

Red även mammas häst Benny (jag har inte berättat om Benny tidigare, men vi köpte honom för ca en månad sedan) och jag lät honom jogga på och han skötte sig finfint.

Nu ska jag fortsätta skriva på novellen. Har bara skrivit några rader hittills och snart måste den lämnas in, så nu är det bara att skriva på. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Hej!

Är allt bra med dig?=)<3

2010-04-01 @ 21:29:27
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0