Markarbete

Tja! Här sitter jag med ett glas saft och är munter. Amir skötte sig riktigt bra på markarbetet och vi fick mycket beröm. Vi började med att rida serpentinbågar med travbommar i varje sväng. Sedan fortsatte vi med att hoppa tre hinder på ena långsidan, 7 galoppsprång emellan. Vi la till att man skulle hoppa ett hinder på en åttvolt, tillsist la vi till och hoppade två hinder på andra långsidan. Amir blev väldigt trött, men skötte sig bra och var väldigt positiv. Jag har aldrig ridit för Elisabeth "Bettan" Andersson förut, men tycker hon var bra.


Bjuder på en bild på Amirs favorit godis ;)
Nu ska jag kolla igenom novellen som jag skrev klart igår, eller inatt.
Feels gooood! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Lamia

Haha får kanske skaffa ett sånt till pållen ;)

2010-04-08 @ 22:42:33
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0