Hoppträningen

Hej, kom hem för ungefär 2 timmar sedan.

Hoppträningen gick väl bara bra tycker jag. Hopptränade inte för Frida Rännar som annars, utan för Camilla Pettersen. Vi började  med att trava cavaletti bommar på serpentinbågar. Sedan höjdes bommarna upp på "sockerbitar" och då galopperade vi och gjorde samma sak. Vi fortsatte med att hoppa en 4kombination och därefter en långsida med studs, 4 galoppsprång till en oxer, 4 galoppsprång till studs.

Amir var lite springig från början och vi hittade inget lugn. Men tillslut började han slappna av och hoppa jätte fint. Fick lite tips av Camilla hur jag skulle rida i vardagen också. Jag är nöjd över träningen och Amir var så duktig.

Min lilla pärla <3 pusss/emma

Kommentarer
Postat av: awwiee

TACKTACK :d

2010-04-11 @ 23:22:14
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0