Hemma

Hej!
Jag kom hem runt 16.00. Skoldagen gick bara bra. Amanda var tyvärr hemma idag för hon mådde dåligt, krya<3. Men annars hade vi trevligt. Vi fick även veta resultatet på nationella matteprovet och ja... det hade väl kunnat gå bättre. Man var tvungen att ha 22p för att få G och det bästa reslutatet i klassen var 9 POÄNG! Alla började skratta för det var ju så sjukt dåligt. Ingen hade klarat G ens och själv fick jag 6p. Aja, vi ser väl hur det blir med det där.


Bjuder på en bild på sjuklingen Amanda. Nu ska jag äta och det blir
mammas hemmagjorda hamburgare, gott! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAH ASSÅ JAG DÖR! INGEN KLARADE MATTEN.... MEN VAFAN SKA VI GÖRA EMMA? OM JAG INTE FÅR G I MATTE,DÅ DÖR JAG!

2010-04-19 @ 17:51:52
URL: http://amandamandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0