lite pix&sådant

När jag var på SURF (södra umeå ryttarförening) i helgen passade jag på att knäppa lite kort, tänkte lägga ut några.
csdjejejeje

det går riktigt segt att lägga in bilder så nu får det räcka.
haha var även in på www.kissies.se och läste lite komentarer, kissie hade stavat fel och skrivit mabey sedan fick hon denna komentar:

Postat av: tina

mayby* din dumma polack jävel vadå mabey? haha hur går de me engelskan egentligen kissie? inte bra verkar de som, IQ befriade orre!

2009-08-31 @ 22:44:03

-------------

haha ja man undrar ju egentligen vem som är en IQ befriad orre?
jag får väl ta & rätta både tina och kissie med att skriva att det stavas maybe.

går vidare, tog bussen in till stan efter skolan, skötte om hästarna. pappa hämtade mig kl 18, sen hem & åt middag, efter middagen har det bara varit lugnt. skulle egentligen tränat på so provet som vi har nästa vecka, men det kan jag ta imorgon heheheh.
nu ska jag gå och se en film, ha det bra! pusss/emma












Kommentarer
Postat av: E

har också kollat på kissies blogg.. vilken jävla tönt det är. Helt seriöst hur kan man vara så iqbefriad som hon är?

2009-09-01 @ 22:29:57
Postat av: E

har också kollat på kissies blogg.. vilken jävla tönt det är. Helt seriöst hur kan man vara så iqbefriad som hon är?

2009-09-01 @ 22:35:06
Postat av: Rosalinda

brukar också råka skriva mabey :P

2009-09-01 @ 22:35:38
Postat av: Arne F

Men hallå, vilket språkbruk ni har. Är det era inavlade föräldrar som lärt er prata och skriva?



Hälsningar Arne

2009-09-05 @ 08:56:21
Postat av: Saaan

Skicka bilderna på mig och sugar?

2009-09-07 @ 23:02:07
URL: http://ohjustlikesugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0