ligger i sängen..

med en väldigt trött hund nere vid fötterna.
nu är det ny vecka igen och nuförtiden betyder det ju fem dagar skola. vi hade orientering på idrotten, men jag hade inga kläder så jag gick runt och tog några med jacob, josefin & olivia,även dom hade glömt kläder.
vi hade bild idag och vi fick skratta massor! vi skulle rita av en banan, en blomma och en elefant och alla garvade nog mest åt freddies elefant. bjuder på en bild!

elefant

vet egentligen inte varför vi skrattade så mycket åt den, den som var så fin.


iaf, så vilade ponnysarna idag. jag har haft "pluggardag", men det blev egentligen inte så mycket plugg. tycker att afrika kartan börjar sitta nu fast huvudstäderna har jag noll koll på. jag får kolla igenom det där innan jag somnar.
var även ut och motionerade både mig och hunden idag. var ute och joggade 40 min, men jag måste börja springa längre+snabbare för jag blir knappt flåsig.

nu ska jag snart ta och göra som jussi och sova, men innan john blund kommer och hälsar på så ska jag titta igenom SO häftet och försöka få det att sitta. första provet efter sommarlovet så det hade ju varit kul med rättså bra resultat iaf!

jusssssi

sov gott allihopa, det tänker iaf jag & jussi göra :) pussssss/emma

Kommentarer
Postat av: josssiie

haha söt bild :)

2009-09-08 @ 17:56:18
URL: http://minikaatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0